فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح‌های متعدد ارتقاء امنیت اجتماعی در دی ماه، کشف ۱۲ میلیارد ریال کالای قاچاق را از مهمترین اقدامات انجام شده عنوان کرد.  

کشف ۱۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در کرمانشاه/دستگیری ۲۷ نفر از اراذل و اوباش به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سرهنگ حسین براری  فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه اظهار داشت: با تلاش ماموران پلیس، در دی ماه امسال تعداد زیادی محموله و کالای قاچاق شامل ۱۹ هزار و ۲۸۶ قلم لوازم آرایشی، ۱۲۶ هزار نخ سیگار، ۲۷۹ عدد مویابل قاچاق و ۶۰ تن خوراک آلوده کشف شد.

وی با بیان اینکه طبق نظر کارشناسان ارزش این محموله قاچاق به ۱۲ میلیارد ریال می‌رسد، بیان  کرد: در این راستا ۶۰ قاچاقچی میز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ براری ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات پلیس، کشف ۶۷۵ مورد سرقت و دستگیری ۵۲۶ نفر سارق بود، سرقت‌هایی که عمدتا در حوزه خودرو و قطعات و محتویات داخل آن صورت گرفت.

فرمانده انتظامی کرمانشاه یادآوری شد: کشفیات سرقت نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۵ درصد و دستگیری‌ها نیز ۲۹ درصد رشد داشته است.

وی دستگیری ۲۷ تن از اراذل و اوباش و کشف تعدادی سلاح سرد را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد و گفت: به شرارت این افراد با اقتدار پلیس پایان داده شد.

سرهنگ براری در پایان توقیف ۷۴۴ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف را نیز یادآور شد و افزود: وسایل تقلیه توقیف شده به پارکینگ انتقال داده شدند.

انتهای  پیام/ز

پایان توقیف ۷۴۴ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.